Najczęściej zadawane pytania

Zamówienia hurtowe

W celu uzyskania konkretnej oferty napisz do nas na email: kontakt@starcards.pl lub skontaktuj się przez formularz kontaktowy

Czy potrzebuję subskrypcji, aby korzystać z produktów StarCards?

Po zakupie produktów StarCards nie ma żadnych dodatkowych opłat. Możesz zbierać opinie bez limitu!

Jak działa technologia bezkontaktowa?

Nasze produkty wykorzystują technologię NFC (Near Field Communication). To ta sama technologia bezkontaktowa, która pozwala płacić telefonem w sklepie.
Każdy produkt zawiera chip umożliwiający wykorzystanie technologii NFC.

Wiadomość "brak bezpiecznego połączenia"

Nie martw się, prawdopodobnie zakłócenia pochodzą z WiFi.
W takim przypadku wyłącz WiFi i użyj danych mobilnych – wszystko będzie działać doskonale!
Jeśli chodzi o Twoich klientów, prawie wszyscy będą korzystać z danych mobilnych, więc nie będzie żadnych problemów.

Produkt NFC nie działa.

Istnieje kilka możliwości:

  • Twój telefon jest za stary i nie ma funkcji NFC (np. wszystkie iPhone’y przed 7), w takim przypadku zeskanuj kod QR.
  • Funkcja NFC nie jest domyślnie aktywowana (aktywuj ją w ustawieniach smartfona).
  • Twój produkt jest umieszczony na metalowej powierzchni, co powoduje zakłócenia w działaniu chipa, przenieś swój produkt na powierzchnię niemetaliczną.

Jeśli żadna z tych możliwości nie zadziała, skontaktuj się z nami.

Czy potrzebuję profilu firmowego w Google?

Tak, aby otrzymywać opinie w Google, musisz posiadać profil firmowy.
Jeśli jeszcze go nie posiadasz, skontaktuj się z naszym zespołem, który pomoże Ci go stworzyć.

Jak dodać lub zgłosić swój Profil Firmy w Google?

Aby upewnić się, że Twoja firma będzie widoczna w Google, zweryfikuj swój Profil Firmy. Jeśli masz więcej pytań dotyczących weryfikacji profilu, odwiedź społeczność Profilu Firmy.

Czy moi klienci potrzebują konta Google, aby napisać opinię?

Aby przesłać recenzję, klienci muszą posiadać konto Google. Większość użytkowników smartfonów posiada konto Google poprzez YouTube, Gmail lub Google Maps. W rzeczywistości, 93% właścicieli smartfonów posiada konto Google.

Czy potrzebuję profilu na Instagramie?

Tak, aby produkty przekierowywały do Twojego profilu musisz posiadać swój profil. Jeśli jeszcze go nie posiadasz, skontaktuj się z naszym zespołem, który pomoże Ci go stworzyć.

Czy moi klienci potrzebują profilu na Instagramie?

Tak, aby nasze produkty przekierowywały do profilu na Instagramie, Twoi klienci muszą mieć profil.

Z jakimi urządzeniami są kompatybilne wasze produkty NFC?

Obecnie większość telefonów komórkowych jest wyposażona w czytnik NFC. Niezależnie od tego, czy używasz systemu operacyjnego Android, czy iOS, będziesz mógł bez problemu odczytać nasze produkty bezkontaktowe. Ponieważ niektóre starsze urządzenia nie mają czytników NFC, nadal oferujemy kody QR.

Moje opinie klientów nie są wyświetlane.

Czasami zdarza się, że Google sprawdza opublikowane recenzje, gdy było ich naraz bardzo dużo, lub gdy od dawna nie było żadnych. Nie martw się, pojawią się one w ciągu kilku dni!

Czy technologia transferu danych NFC w pobliżu jest bezpieczna?

NFC to technologia transferu danych w pobliżu, która nie wymaga połączenia. Oznacza to, że nie ma ryzyka wydobycia, pobrania, zhakowania lub czegokolwiek innego dotyczącego Twoich osobistych danych na telefonie komórkowym. Będziesz mógł używać swoich produktów NFC bez obaw.

Masz inne pytanie? Napisz do nas!